till pappa

far till pappa alldeles strax. Kommer vara där hela veckan för mamma är borta nånstans på  nån kurs. Tråkigt värre, men det var typ tre veckor sen jag var där sist så jag ska väl i klaga, dessutom kommer jag tilbaka på fredag efter skolan.

Inte så många som varit i vårat hus hos pappa eller ens vet vart det är så jag tror jag ska göra en slags husvisning genom bilder på bloggen imorrn. Fråga inte varför, känns kul bara :)

Har vart ledig idag för det operation syskonskola, hur najs som helst. Det har vart typ 19 grader i skuggan idag också, jag kände inte alls för nån värme så jag la mig på golvet utanför mitt rum, där är det askallt. Har vart med philip hela dan också. Det är väl vad jag gjort.



Det här är vad jag höll på med i 2,5 timme igår för att få vara ledig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0