stan idag

idag ska jag och fanny till stan. i ska köpa presenter till våra kära vänner konfirmanderna. det blir jättefint, kan inte skria vad vvi ska köpa för då kommer dom få reda på det, jag et att dom läser det här......... Fanny tog moppekortet i onsdags så hon skjutsar mig, grymt ;)

Var ute och fotade för nån dag sen, på bilderna med automatiska inställningar ser man verkligen att kameran hade typ 5 % ström kvar så dom skit man väl i. Slutade med att jag fick köra MF ist för AF, såg ju ut som crap annars, haha.

Hade sigma 70-300 och en DÖRR närbildslins +2. På sista bilden utan linsen.





Enda bilden som blev ganska bra med AF :)



hårdrock hörs hej, ikväll blir det hos manne med amanda, manne och philip. amanda och mann1 firar två månader, grattis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0