I'm sorry mamma..

..men nej, jag orkar inte plugga tyskaglosorna tills imorrn. Synd att du dampar så hårt när jag säger att jag vill börja svenskengelska, då hade inte det vart så kört :)

Men jag har varit jätteduktig, jag har tränat på engelska glosorna och gjort klart Robinson Kruse till svenskan. Drygt värre men nu är jag klar och den ska in nästa vecka nån gång. Gjorde tom dom fem vg/mvg uppgifterna, de ni :)

Var förbannad när jag kom hem idag för bussen dryga med att börja åka från hamngatan igen. Så jag missade den. Jättekul, kom hem halv sex och då var jag så hungrig så jag höll på att dö bokstavligen. Men nu känns det bättre, när jag är klar med dagens arbete ;)

Nej nu ska jag gå ut och fota/köra moppe eller båda delarna. Får se vad jag gör. Kanske bloggar senare, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0