grooveshark görr

Ja, nya spotify är för snåla jävlar. Som min mamma. Och jag har inte råd själv så får väl göra det bästa av saken. Ida tipsade mig om ett program online som heter grooveshark som är en konkurrent till spotify, på samma villkor som gamla spotify var som jag förstår det. Kör väl på det när mina timmar tar slut på spotify. Så nu har jag suttit och lagt till några låtar i två spellistor, funkar ganska bra ändå. Inte så jättesvårt men ganska segt.




1. Här sparas spellistorna som man skapar. Man lägger till låtar som på samma sätt som spotify, drar låtar till den lista man vill ha dom i. Jag vet inte om ni ser det men på plustecknet uppe i det högra hörnet av bubblan så är det ett plustecken, där gör man fler listor.

2. Alla låtar man lagt till i spellistan.

3. Låtarnas spelningsordning eller något sånt. Jag har inte riktigt förstått meningen med den där än men spelordningen blir inte automatiskt som man lägger låtarna i listan i bubbla två som på spotify iaf, utan den visas där nere. Där ser man också hur mycket som är kvar på låten, man kan hoppa till nästa/föregående låt och pausa/starta.

4. Olika radiokanaler. Jag provade att trycka på "Rap" och sitter för tillfället och lyssnar på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0