chill

Allt är ganksa chill ändå tyck ja. har städat superfint, helgen har vart rätt chill. Om man som outsider från min liv kommer in i huset och tycker man att det luktar förjävligt, ja. Men det är ingen som egentligen tänker påd et längre för alla är så vana, fuck random pies som kommer in i huset och stör säger jag bara. Dom kan ju dra åt helvete, mmm. Men nu har jag kört igång diskmaskinen för det fanns inga drickbara glas, lol? Detskit man väl i tänkte jag men jag ångrade mig. Jag har dammsugat mitt rum och köket. Bäddat om mammas säng. Stängt av alla datorer som var på. Visst börjar det bli intressant att lyssna på om hur jag städar? Jag lyssnar på gamla låtar. Chill låtar. Från min chill lista på grooveshark. Det är chill det med. HÖRES.



De som fattar bilden är lika smarta som fanny sjödin.

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAHA

2011-05-23 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0