Cafeterian med bästa tjejorna

Skulle till ridskolan idag och stå i cafeterian. Träffade massa folk som man inte träffat på ett...tag. Hur trevligt som helst, skulle stå med Bea och sen satt Agnes och Evelina där hela kvällen med, trevligt värre säger jag bara.
Skolan idag var inte ens chill. Vi gjorde absolut ingenting. Niorna hade sin avslutningskonsert, rätt bra endå :) Efter det slutade vi, typ en timme tidigare. Jag satt på skolan med Philip tills kvart i tre för han skulle iväg och görra med sin farsa duvet.
Förbered er på att jag kanske får en ny header snart, haha. Philip håller på att göra den nu och jadu tommy vem vet hur det kommer bli, lol.



Inte jag som tagit bilden men orka inte länka bloggen


På torsdag ska jag rida. Första gången på sex veckor, najs värre. Hoppas bara att knäet håller. Nu ska jag typ sova eller nåt sånt, så natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0