Baka en kaka

Orkade inte blogga mer igår, jag tänkte men somnade klockan tio på soffan ute hos mig och halv elva när jag vaknade bytte jag till sängen :) Men vi for iaf och kollade på en moppe igår, jag och pappa. En tgb jetfighter -06. Snygg modell tycker jag men den kostade för mycket för att ha gått runt 850 mil, stort behov att att byta bakhjulet och batteriet. Så det blir nog inte den, vi ska kolla på en annan likadan i Järved istället :)

Nu bakar jag en kaka. Spurtade hem från farmor och farfar halv åtta för att inte behöva ringa Gunnar alltför sent. Det blir pinsamt då.. Så nu håller jag på att baka en kaka, det går redan åt helvete. Formen läker. Jävla form med löstagbar kant. Fy skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0