alla är förbannade

tror jag ska börja blogga igen, har inte orkat på jättelänge nu. det har hänt ganska mycket men jag orkar inte skriva allt för jag skriver på mobilen. men jag har iaf bytt rum med mamma, så nu bor jag äntligen nere :)
amanda och fanny har vart förbannade för att jag inte bloggat så jag är så trevlig så jag bloggar nu. det var nåt görr möte på skolan halv sju ikväll. astråkigt, våran grupp är verkligen kbry gruppen, vi behöver inte göra något typ. vi ska arrangera niornas avslutningsmiddag. kul? haha, nej. jag och amanda jagade och våldtog fanny efteråt. tappade mina nycklar och hittar dom inteinte. sen drog amanda hem till mig och vi satt oxh gitta och möblerade om lite hörnere. sen gick vi till fanny och blev skrämda av jens och matte som gömt sig där. och nu har jag snart kramp i händerna så nu skiter jag i det här, imorrn kommer iaf agnesbejb hit. kommer bli mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0