varmt, vår på gång?

Ja vad tror ni? Är våren här nu? Det var ju varmt för nån vecka sen också mens en kom besvikelsen - mer snö.. Less nu, jag vill ha sommar! Men nu är det i varje fall 18 grader ute i solen, om min termometer inte ljuger. Men det känns faktiskt, det är varmt nu :)

Orkade aldrig gå och lägga mig igår så var vaken till runt halv fem. Vaknade kvart i tolv idag så jag slapp hjälpa till att lasta av släpvagnen, hehe. Gick upp och åt frukost, gick en promenad och sen satte jag mig och solade på min altan :) Skönt säger jag, men nu började det blåsa så det blev kallt. Då gick jag in och satte mig här och lyssna på musik istället. Påtal om det, jag borde sortera lite i min spotify lista. Men nu orkar jag inte. Eller? Kanske gör det sen. Måste ladda in alla bilder från fjälls också, så pusshej det kommer nog bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0