troet chey

jag ocha manda sov till typ tre idag. jag vet inte vad som hände inatt men det var ganska ordentligt kul det vet jag. HAHA, jag är lite ond faktiskt. kolla bara på amanda. sen blev philip förbannaste jag sett. hehehehheheeehehhehehehehehhehehehee. även fast vi sov så länge så är jag jättetrött, kommer typ somna närsomhelst men då blir det någon som är arg på mig sen, ooops. nejdå¨, jag ska inte sova än. eller? igår på stan köpte jag en najsss mössa, den är op. om jag inte har sagt det innan. alltså förlåt mig för dåligt bloggande men jag har inte pallat göra nånting. jag och amända har bara sutit och nörda gh ett tag så nu har jag tom klarat två låtar på hard. känenr mig ganska op.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0