så jävla glad

dagen har vart fucking gr8, jag och amanda ägde sönder hela skule. man kan ju liksom inte fega omkring när man åker med amanda för hon är 1337, så det är bara att kolla på henne och försöka göra likadant. gick asbra att åka idag, tillslut kom vi tom av sepe liften utan att dö, det var op :) Första gången gick ju jävligt bra, skulle gå av och sen hände det nåt så jag ramla på rygg och kom under liftjäveln och blev typ söndermosad. amanda och jag garva inte ens läppen av oss, och liftkillen blev skitsur :D



amäända uppe på toppen :D





skidooooooooor

men det är faktiskt inte bara för att det var så sjukt kul med amända som jag är så glad, för du MÅSTE ju veta :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0