paradise lost

nöter inte ens sönder den låten, så bra.

Idag har jag.. inte gjort mycket. skolan, hem, ... inget mer. sorgligt nog. har nyss duschat, laddat över bilderna från fjälls till datorn och ska snart börja packa. för jag far äntligen till mamma imorrn :D sen ska jag plugga också, och se desperate housewives. men det ordnar sig, plugga kan jag göra inatt. så himla kul,  har no prov imorrn. men jag vet inte riktigt när vi har no, kanske missar det, igen. hehe. ska till doktorn på morgonen tjugo över åtta så vi ser väl.

jo juste, jag och elin kaxa jävel på skolan idag :D vi dryga så mycket som möjligt, HEHE.



Bild från fjäääällNNN



Ett hus där det fanns en nödtelefon och som samer bor i, samma som på den andra bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0