packning

kom nyss hem från philip, haha ninjaaaaa.

min mamma är sjuk, jag igår kväll runt ett:
mamma är det lugntom jag går till philip nu eller ska jag vänta tills du somnat?
mamma: vad tycker du själv?
jag: jag tycker jag kan gå nu.
mamma: det tycker jag med. tänk på att det är halt på bron nu när det snöat, ta med dig nycklar. jag far till jobbet klockan ett imorrn.

lols :D

ska nog packa nu, ska ju till fjälls på söndag förmiddag. en hel jävla vecka, jag kommer sakna alla helt sick mycket. men jag får tänka att det bara är en vecka, ingen dör och jag kommer faktiskt hem igen också. Om jag inte tänker så lär jag vara körd så det gäller att traggla det hela veckan, haha.



klimpfjäll i mars 2010

Gjorde om bloggen igårkväll med. Blev inte jättebra men nu är den iaf bredare så jag kan lägga ut bredare och större bilder :)

Och ikväll komemr agnes och hennu hit!! Dom är två fett saknade brudar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0