naaaaaaaaw

fråga inte om rudriken, fick hjärnsläpp och såhär. tankekraften går mer åt till vad jag ska skriva om ;)

åååh, träffade alla som jag saknat ihjäl mig efter när vi var i fjälls idag!! happyface typ hela dan bara därför, så jävla skönt att vara hemma igen!!!

har dock ganska mycket att ta igen, men det ordnar sig. ska typ sitta och plugga no inatt. har prov på onsdag och jag vet knappt vad vi jobba rom, bra jobbat säger jag bara. så det blir att plugga jävel hela natten :) Kom hem typ halv fem. inte ens förbannad då, fick gå typ en tredjedfel från banafjäl och hem. tills pappa kom och plocka upp mig. men nu är jag mätt och belåten, har nyss gått en promenad så fingrarna är ju såhär lagomt frusna nu :) Kanske lägger upp nån bild på nåt random senare ikväll bara för att.., börjar bli lite tråkiga inlägg nu känner jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0