mmm

alltså nej, mamma sa att jag "kanske inte borde ta thaimaten i frysen här uppe" och äte. vad gör jag? hon säger att den är stark och jag tänkar att "så farligt kan det väl inte vara". förbannad, jag var hungrig som en jude och nu kan jag inte äta för att munnen bränner sönder. lols.

HAHAHAHA, det får bli fler konversationer från idag. jag tappar en sko när jag och philip hoppar ner från taket och sen ställer jag mig och ska ta på mig den. "men noob" jag "duja, vem är det som är nooben här?" *jag tappar balansen och ramlar när jag ska ta på mig skon* förbannad x2.

men idag har vart e chill dag. maria glömde att jag skulle göra no provet som jag inte kan nånting om, bra säger jag. imorrn är det ju tydligen so prov, kul att jag inte har vart med på någon lektion som vi jobbat om det. fuck geografi, jag är sämst på det. men det ordnar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0