mmm korvbröd

stter och äter korvbröd för det finns inget annat att äta i huset. en mjölk som gick ut den 15. gott, huh?

hahaha, sitter och dunkar den här låten nu. jag hatar emelie för att hon alltid går och gör så att alla får den i hvet, den sätter sig förfan hur lätt som helst :o jaja, det är fint.

sitter btw inte ens med min op nu, den är så jävla fin alltså :D måste ta ett kort på den ikväll eller imorrn eller nåt och lägga ut på bloggen så ni kan bli avundsjuka :)

jag ska förfan rida ikväll, längtar! har inte längtat efter att rida på länge nu, minns hur det var när man börja. härliga minnen från den tiden alltså. allt gick framåt, hela tiden. :)

ska fråga mamma om jag får klippa mig på lördag istället för måndag nästa vecka. då kan amanda färga skiten på söndag kväll också, det blir fint. så jävla less nu, det är som en stor trasselboll med urtvättad färg, fyfan säger jag bara vad äckligt det är :D men ska klippa typ en deciemeter på lördag/måndag så det blir fint då. sen ska jag väl fixa luggen också. blir bra det.



den här frisyren var sjukt snygg, vill dock inte ha det riktigt så kort ;) bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0