intervju

hejsan hejsan, inte ens najs igårkväll ju. amanda kommer typ bo hos mig de närmaste dagarna och hålla mig sällskap när mamma jobbar och vakta på mig så jag inte gör nåt dumt. så igår kom hon hit och vi skulle gitta till coop för att köpa nåt att äta på natten. innan det kom emelie också, najzzz. vi snackade lite om allt möjligt sen gick vi. väl där köpte vi en cider , glass och ananas, gooott! sen gick vi hem och tryckte i oss allt det där. runt kvart i tio drog emelie hem och då satt jag och amanda och lyssna på musik. runt tolv halv ett kom philip och då spela vi gh3 och sen gick vi till statoil, typ kuuul. sen gick vi hem och laga mat oh sov lite. jag och amanda sov till typ tolv idag och om en timme ska jag fara till stan med fanny för att göra en intervju med vanja östman från kommunen. när jag kommer hem kommer typ amanda och manne hit och vi får  väl se vad vi ska göra. lär bli en runda till coop ikväll med innan mamma åker, haha :)

det här hann vi göra precis innan vi somnade, lol



goooott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0