inte som jag tänkt, igen

nej nu blev det inte som bestämt igen. när jag kom till stan igår så var klockan tio i fyra och dom stängde tydligen fyra, så det bev ingen klippning. gick och köpte schampo, hårinpackning och hårfärg då istället. sen upptäckte jag att det inte gick fler bussar hem så dår ingde jag mamma. hon hade druckit vin så hon kunde inte hämta mig heller så jag fick gå hem -.- jaja, nu har jag iaf schampo och hårfärg och hårinpackning, nåntin som behövdes. ska dit halv tre idag istället sen ikväll ska amanda färga, blir grymt.

vaknade nyss så nu ter jag lite frukost och dunkar musik för mamma och broder är inte hemma. sen ska jag försöka få lite orning här och röja upp eftersom jag ska få flytta ner där mamma har sitt rum :D vi ka byta, kommer inte ens äga sönder, fyfan vad najs det kommer bli.

bara jag som tycker att den här låten borde vara med på guitar hero?

var med amanda, mann1 och philip igårkväll med, det var najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0