inte ens tyska satsdelar imorrn

jååå, precis som rubriken säger alltså. kul va? är jävligt taggad, kan inte ett skit. har inte tränat nånting bara för att "nä jag gör det.....sen". nu, är egentligen sen och nu är det kört ;) tänkte att mappen var i väskan som är hos amanda så jag bad henne att komma med den och så. gav ju mycket, den var inte där. ganska glad ändå, då slipper jag :) kommer ändå inte fatta nåt.

mmm, det ordnar sig kan man ju säga också

satt och titta på gamla bider från typ maj förra året för nån timme sen. inte ens massa minnen från mina och fias fotostunder, vi är inte ens paparazzi och stalkers ju :D



inte ens däck där.



ja, jag gillar fias träd. äre nåt fel eller? :)

Kommentarer
Postat av: flisan♥

HAHAHAHAHHAHA småflickorna :'D

PG sen cykelhjulet, sen lekparken och nå randoms på gatan :D

2011-03-27 @ 15:22:10
Postat av: flisan♥

HAHAHAHAHHAHA småflickorna :'D

PG sen cykelhjulet, sen lekparken och nå randoms på gatan :D

2011-03-27 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0