haha, packat klart

packat klart redan, haha :) eller typ, jag orkar inte mer just nu bara.

har inte mycket mer att skriva än det innan förutom att jag mår mycket bättre idag än igår. jag har världens bästa vänner, det ska jag aldrig glömma.. sofia jonsson, du ska veta hur mycket jag älskar dig. just nu är jag så satans glad att jag har dig, bästa. amanda grundström, dig glömmer vi inte heller. jag älskar er nåt sjukt mycket, ni är underbara och glöm inte det! ♥

här kan det få plats en till bild från fjälls eller nåt :)


Kommentarer
Postat av: flisan♥

men awww, matilda du är underbar! vi älskar dig med, och kommer ALDRIG glömma dig, du finns i mitt hjärta♥<3

2011-03-22 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0