förbannat

mmm mamma är inte ens förbannad på mig. autoförbannad duvet, men det går väl över snart. släppte bomben med ett "och sen så fick jag mv på geografi provet och vg på hemprovet" efteråt..;) amanda duvet.

har börjat vänja mig vid färgen och längden nu. på håret alltså. igår fick jag nåt ryck där jag nästan började deppa med tanken  på 'åååh jag saknar mina guldlockar'. mend et här ffunkar med, 1dm längre än till axlarna och nästan svart, likt. men det är inte lika nött och slitet nu så det var nog bra att jag klippte bort det, dessutom är det ganska skönt med kort hår :)

red ghetto idag, läsa om det kan ni göra här.

IDAG FYLLER BÄSTASTE FLISUS ÅR, GRATTIS LURV!!!!!!!!!! :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3

vi ska fira henne på fredag, kommer bli grymt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0