blev inte riktigt som jag tänkt där va

sitter och dunkar nightwish, atm den här låten :)

blev inte som jag tänkt igår, efter skolan drog jag hem till philip och sen kom snill1 också. sen gick jag och wille hem till mig och hämta hans mössa här hos mig. hemma hos philip gick vi ner och duveta på hans rum. sen fick jag sms av fia där det stod att henke inte kunde vara med oss, 'jaha' tänkte jag så då stanna jag hos philip. snill1 drog för att träffa frida och jag stanna en stund. runt halv sex tror jag så drog jag till amanda. typ sov lite, drack lite yoghurt och så. sen kom mann1 och fia också. jag låg och sov och dom satt och snacka och smsa med folk typ. sen gick dom ner med mig till lekparken för att möta upp philip. vi gick en sväng, satt i lekparken och snacka en stund sen gick vi hem till mig. försökte se en film men jag typ sov. han väckte mig och sa att han skulle gå hem. jag *totalförvirrad* trodde jag var hos han så jag var nära att 'gå hem' också, haha :)

ska snart till ghetto och sen ska jag hem och klippa mig, asum de. ska inte rida idag för ghetto är barfota fram men lite mys med hesten blire allt :)

jag fick lust att göra en kullerbytta nyss så då gjorde jag det fyra gånger in i väggen i sängen, lol :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0