åh herre min gud, vart ska man börja?

har saknat att blogga, speciellt efter en sak jag fick veta mitt i veckan nångång. nånting som missuppfattades. om det missuppfattades här, tänkte jag, så får jag väl försöka rätta till det här nu också. få se hur det går, jag är inte så poetiskt så det låter nog inte så fint som det kanske borde men.. jag ska försöka säga det jag tänkt.

sommaren 2010, vart ska man börja?
bästa sommaren i mitt liv.
så många fina minnen, så många vackra stunder.
helt underbart, hade aldrig haft någon som du.
Jag har tänkt mycket på det här.
skolan började och vi gled isär, lite mer för varje dag.
men allt var så självklart, jag saknar det.
vi båda förändrades. eller jag förändrades.
jag känner det till och med själv.
så allt jag egentligen vill säga är att,
jag vill börja om allt. försöka igen.
förlåt mig för allt konstigt som hänt.
Du betydde för mycket för att jag ska kunna släppa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0