Regn och funderingar

Herregud vad det ska regna. Igår påväg hem från stallet regnade och åskade det. Men åska är lite ysigt ändå. Om man inte rider eller inte har med hästar som är rädda för åska att göra. Och den inte är för nära. Eller förstör nånting. Då är det okej :)

Har hört ofta att man lättare får cancer av mobiler pga strålningen eller något sådant. Nu imorse på nyheterna sa dom att det inte var säkert att det är sant. Vad tror ni? Jag har hört att om man har mobilen i bh:n som många har så kan man få bröstcancer, också värt att kolla upp. Morgonens fundering nummer 1.

Nummer 2 är om naturgodis ska vara så himla mycket nyttigare än vanligt godis. Jag är inte säker, jag menar på många är det ju "yoghurt" utan på och de är hur söta som helst. Men ja, de är goda i varje fall. Jag tycker mer om naturgodis än vanligt godis (oftast) så det är nog egentligen saksamma vad man tar.

Nej nu ska jag inte skriva om min morgon också, då orkar ni inte läsa mer så pusshej! :)



En ögonblicksbild Ida tog med min kamera förra året, tycker den är najs jag ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0