med amända :)

var med amända igår, asmysigt! Gick hem till henne på kvällen, vet inte vilken tid, typ fem. vi satt och pratade om en massa, bejövdes verkligen. sen kändes allt mycket bättre, asum :) sen skjutsade hennes pappa oss till thai house, jag hade aldrig ätit där förut faktiskt. asgod mat ju. sen satt vi där och snacka tills gubben som jobbade där sa något till oss som vi inte hörde, men det lät som att han sa att vi skulle gå :p så då gick vi hem till amanda. vi satt och chilla där sen gick vi till philip aka. mig. där kom manne också och vi chillade ännu hårdare, såg typ nån film och så. runt halv ett kom philip och en halvtimme efter det var manne tvungen att dra. men det var myys:)

vi gick hem igen efter att vi fått ett sms runt halv fyra av amandas pappa att vi borde gå hem ,hehe. sen sov vi till tolv idag :D

alltså amanda, du ska hjälpa mig och inte bara skratta åt mig, fu!!!!!!!!!!



finaste amääända :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0