chill dag

råkade inte vara på skolan så mycket idag. tog mig friheten till nån timme mer rast än vi egentligen hade bara för att... jag palla inteeeee. skolan är re.

nämen, nu ska vi inte prata så ont om skolan. kände mig ganska totalt mycket opepp att fara till pappa dirr efter skolan idag. bara för att mamma inte vågar ha mig hemma när hon jobbar natt, fu. satt och väntade i en halvtimme men det kom ingen taxi. orkade inte ringa heller för jag struntar faktiskt i om jag missar bussen, då kanske jag kunnat stanna. men mamma kom i full fart och hämtade mig, missade bussen med typ två sekunder, så jävla typiskt. så då fick jag åka med en flyförbannad mamma till vägen in till banafjäl där pappa hämtade mig.

pappa: vad har du gjort i pannan?
jag: eeeeh.................... jag ramlade... på gympan....
mamma: oj, vad ramlade du på?
jag: eehh.... jag vet inte... golvet...
mamma: du har nämligen två fina märken där.
jag: jag vet............

eheheheheheheh

Kommentarer
Postat av: bästa amanda

HAHAHHAHAHAHAHAHAH jag dör, du har två fina märken HAHAHAHAHAHA men det är bra mattu!

älskar dig också(L)

2011-02-26 @ 09:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0