väääärmeee

amanda väckte mig med ett sms imorse om att det var 30+ i solen. då kom hon till mig och vi satt och stekte i typ en och en halv timme, tills ett. inte ens varmt. det är inte okej att det är snö kvar och vi har gått runt i shorts och linne/t-shirt hela dan. sen smsa iaf philip och fråga om vi skulle hänka coop. det gjorde vi, fast vi gick till willys. sen gick vi hem till mig och stöka till i mitt rum så nu ser det förjävligt ut. fick iaf hjälp av stora starka philip (ingela citat <3<3<3<3<3<3<3) att bära ner två hyllor ner i källaren. sen lekte vi lite med lite görr, haha. efter middan gick vi och gjorde en paj och "sagga på" (HAHA) som min mamma säger när man ligger och chillar, hos amanda. vi såg en asläskig film som hette house of the devil. dog helt seriöst. sen görra vi lite och buzzZa med amanda. nu ska jag lägga mig och se den här filmen, himlen är oskyldigt blå. den är asuuuuum :)



puss på alla små troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0