mmm cykel mmm vår

oooh, jag tror jag ska ta och ta ut min cykel :D igår när jag gick till amanda insåg jag hur underbart väder det är ute, det luktar såhär vårigt. och det är ingen snö på vägen längre, fattar ni hur glad jag är? därför ska jag gå och ta fram min älskade cykel och min duvetiga vårjacka och sen ska jag cykla runt med mina wesc hörlurar i hela stan, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey.




älskade, vackra cykel :D:D:D:D:D:D:D:D
(korgen, plingan och pakethållaren är det bästa)

det var najs hos amanda igår, vi var hos hennes riak farsa :) hitta en stämpel där det stod "ATTESTERAS:" på som jag stämplade hava min vänsterarm med, lol.

cya, nån kanske ser mig och min cykel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0