lonely

Lonely, I'm so lonely

bokstavligt talat, så himla skönt :D mamma jobbar till tio igår, idag och imorrn så jag är hemma själv från när jag kommer hem tills dess, jag kan göra vaaaaad jag vill :)

aa iaf så kom philip hit efter skolan och skulle lämna min mobil. han var kvar till typ 20 i 8. vi chillade massa, städade ur ett av mina skåp osv. amanda kom runt sju också. hon var här till typ kvart i nio, sen dess har jag inte gjort mycket. städat lite och duschat.

nu sitter jag här och ska försöka renskriva min engelska spökhistoria, den är bäst. spårade ur efter första meningen där jag skrev att det handlade om en ninja, en samuraij och en astronaut. lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0