Kort dag

Det blev en kort dag idag, tio i nio samlades vi på folkan för att se på I rymden finns inga känslor. Har sett den några gånger innan, den är bra. Bussen skulle komma och hämta oss kvart i elva men dom hade tydligen ingen chaufför så den kom inte förrän tjugo över elva. Kom tillbaka till skolan runt halv elva så då tyckte inte siv att det var någon idé att ha fler lektioner innan lunch som var tjugo i tolv. Vi fick inte gå och äta förrän tjugo i men halva klassen gick ändå, hej vi lyssnar alltid på siv :) Så vi hade bara två lektioner idag, matte och so.

Sen så hände det en sjukt äcklig sak efter lunch, philip kom med ett oöppnat mjölkpaket som gick ut för typ två månader sen. La det på golvet och sen gick manne dit och tryckte på det lite med foten, då öppnades det och det sprutade ut lite genomskinlig mjölk med klumpar i. Luktade fan och fyyyyyfan vad äckligt det var. Sen kom det nån annan idiot och klev på det mer så att det kom värsta feta klumparna också, höl seriöst på att spy. Uscha.

Hann inte blogga igår när jag kom hem från stallet, philip var hemma hos mig när jag kom hem och han lagade mat åt mig när jag duschade,  haha :D Sen var han här till typ tio och då renskrev jag svenskan och typ gick och la mig så jag orkade inte blogga då :)

Kommentarer
Postat av: osta

osta

2011-04-08 @ 17:44:39
Postat av: matildaaaaa

mmmmm

2011-04-08 @ 21:50:22
URL: http://matiildasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0