godmorgon godmorgon, i kör

idag efter skolan är det ganska mmycket pågång så jag bloggar nu istället.

har äntligen fått gratis sms, jag skrev slut på alla på tre veckor, 5000 på tre veckor, kul liv i fjälls duvet. sen hade jag 2500 jag bara kunde skicka till telia. det var typ 1500 av dom kvar också så det blev ju typ 6000 sms på en månad, haha :)

igår var amanda och handlade ingredienser til tårtan och pizzan som vi ska göra ikväll, det kommer bli asnajs! ska komma ihåg att ta med kameran så då blir det förhoppningsvis bilder imorrn, har ganska mycket att göra då också men jag ska nog hinna ett inlägg med bilder iaf :)

klev upp tidigare imorse och duschade, jag gillar faktiskt att duscha på morgonen. nu när håret är så kort så torkar det ju ganska fort också.



google bild duvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0