förkylning på g

Jag tror jag håller på att bli förkyld, hostar och nyser om vartannat och har ont i halsen 24/7..:( Tråkigt tråkigt.

Imorrn vet jag inte riktigt hur det blir. Jag följer nog med pappa och bror till stan och hämta atta saker hos mamma och så och sen kanske jag ska vara med philip. Vet inte riktigt om jag ska åka hem med carmen runt fem eller om jag åker hemma med pappa och kalle efter hans träning, orkar inte bestämma det nu iaf. Måste kliva upp aptidigt imorrn så jag går nog och lägger mig snart tragiskt nog. Sitter och lyssnar på lite musik osv. nu. Om jag hade vart hos mamma hade jag kunnat lägga upp bilder från emofotograferingen jag gjorde för nån dag sen men alla dom bilderna är hos mamma så.., synd. Blir två bilder på Nova istället.





Ja juste, sen kommer bästa amanda på kvällen med :D Blir najs, hon ska hjälpa mig med en sak som jag inte skriver om här :)

Min familj är dessutom sämst på att slå vad, vi slog vad om hur matchen skulle sluta ikväll. Modo - Södertälje. Modo vann med 2-0. Pappa trodde att Södertälje skulle vinna med 4-1. Om han hade fel skulle han bjuda på rullar till middag imorrn. Om han hade rätt skulle han bjuda på pizza. (alltså rätt i att modo skulle förlora). Carmen trodde modo skulle förlora med 3-4. Om hon hade rätt skulle hon bjuda på ben&jerry imorrn. Om inte blev det piggelin. Jag trodde modo skulle vinna 2-1 utan förlängning. Om jag hade rätt skulle jag göra efterrätt ikväll. Om jag hade fel skulle jag också göra det...(?) Kalle trodde att modo skulle vinna 2-1 efter förlängning. Minns dock inte vad han skulle göra. Den som chansade rätt om hur matchen skulle sluta (eller chansade närmast) skulle dessutom få en hundrinjg, gissa vem som är 100 kr rikare? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0