förbannaste ja sett

ja, förbannaste ja sett. Ända sen igårkväll/natt då manne sa att jag skulle ladda ner lol så har jag och amanda försökt få det att funka. Hon for runt tre och efter det försökte jag i nån timme själv men det står bara att det är fel lösenord/användarnamn när jag ska logga in så....... nu skiter jag i det. Satt och spelade warrock i en timme efter det istället. (jag är sämsta ja sett på det)

Jag och amanda hade det najs igår, vi var asförbannade för att vi  var så förkylda. Vi var så förbannade så vi garvade åt allt, lol. Vi åt hur mycket som helst också, pizza b&j och chips och uuuusch vad mätta vi var. Till slut orkade vi inte vara vakna längre så vi gick och la oss halv ett (!) och låg och dryga en stund.

Idag har jag inte gjort mycket, gått runt i min op och snorat hela dan. Tur att det inte är skola imorrn för jag orkar inte duscha (hehehehehehehhhehehehhehehehehehehhee). Blir prao på ridskolan imorrn så då äre ändå ingen som bryr sig om mitt skabbiga hår under min fina mössa :)



Random pie bild på fölunge från i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0